BornholmsTrafikken
"En af vores målgrupper er københavnere med egen bil. Derfor valgte vi at takke ja til stilladsreklame i den meget trafikerede St. Kongensgade.
Med en 'head on' placering i forhold til bilisterne og en stor betragtningsafstand, sad stilladsreklamen nemlig lige i øjet. Budskabet 'brændte igennem', bilisterne fik Bornholmstrafikken serveret på et sølvfad."
Niels Kreutzmann, tidl. markedschef hos BornholmsTrafikken.
Burger King
“I Århus valgte vi at benytte stilladsreklame til at markedsføre tilbud på 2 af vores burgere. Det viste sig at være en god disposition. Vi kunne nemlig helt konkret se et forøget salg, da stilladsreklamen blev sat op.
Det kunne vores konkurrent også, for det endte med at de satte prisen ned på deres produkt. Så stilladsreklamen havde en god og stor effekt.”
Frank Heining, Operating manager Cresco Food
(Burger King).
Bianco Footwear A/S
“Vi havde overvejet at benytte stilladsreklame, for at undersøge, hvilken effekt, denne form for reklame har over for vores målgruppe. Vi fik et godt tilbud fra stilladsreklame.dk og benyttede os af det. Med en strategisk god placering på Strøget i Århus og et 120 kvm stort flot banner opnåede vi uden tvivl en stor opmærksomhed, og samtidig ved vi, at den interne markedsføring over for medarbejderne har været meget positiv.”
Helle Vangsgaard, Bianco Footwear A/S
Stadium
"Stadium var en ud af mange butikker der åbnede i Bruuns Galleri i Århus. Vi var derfor lidt bange for at ‘drukne i mængden’. Men det blev ikke noget problem. Vi sagde nemlig ‘ja tak’ til et tilbud fra stilladsreklame.dk. De tilbød os en 120 kvm stor stilladsreklame på den bedste placering i hele Århus. Responsen på stilladsreklamen har været overvældende. Og jeg er sikker på, at alle (og det er rigtig, rigtig mange) der har set reklamen, ikke er i tvivl om at Stadium har åbnet butik i Århus. Så vi har været meget tilfredse med stilladsreklamens placering, og ikke mindst effekten.”
Torgny Johansson, marketingchef, Stadium
TDC Mobil
"Vi stod hos TDC Mobil over for den opgave at skulle markedsføre en række nye indholdstjenester til mobiltelefoner. Målgruppen var hovedsageligt unge, der bruger mobiltelefonen dagligt. Vi valgte at benytte os af stilladsreklame i markedsføringen, for vi ved hvor vigtigt det er at tænke utraditionelt og i utraditionelle medier, når vi skal trænge igennem til de unge. Vi fik en flot respons på kampagnen, og den 120 kvm store stilladsreklame på Strøget i Århus, skabte virkelig blikfang for vores budskab."
Karina Kalesh, kampagneplanlægger, TDC-Mobil
Krone Rejser
"Vi valgte stilladsreklame, fordi vi ønskede at benytte et medie der kunne styrke vores brand. Samtidig ville vi ramme vores målgruppe - storby-kunder - uden at drukne i mængden. Og jeg synes at vi med stilladsreklamen fik trådt frem på scenen. Vi fik vores budskab igennem på en flot og effektiv måde”.
Henrik Neelmeyer, direktør Krone Rejser A/S
The Voice
“Synlighed er alfa & omega for The Voice. Vi vil gerne skille os ud på en sjov og speciel måde. Og med en 100 kvm stor stilladsreklame på St. Kongensgade, fik vi hvad vi kom efter. Budskabet var kæmpestort, det så godt ud og de forbipasserende fik det serveret så det ikke var til at overse. Sådan.”
Trine Galst, marketingchef The Voice
Ørestadsselskabet
"Det var et naturligt valg for os at være til stede i gadebilledet, da de nye Metrostationer skulle markedsføres. Vi ville nemlig gøre trafikanterne opmærksomme på, at Metroen under jorden er et godt alternativ til kø-kørsel gennem byen. Den opgave brugte vi bl.a. stilladsreklame til at løse. For med stillads-reklame ramte vores budskab plet i en bred målgruppe.
Så hvad mere kan man ønske sig?."
Thue Ravn, kommunikationschef, Ørestadsselskabet
Kvickly
"Det var vores vigtigste opgave at skabe nyhedens interesse omkring åbningen af Kvickly i Bruuns Galleri. Vi ville være synlige, vi ville ses og huskes. Derfor valgte vi bl.a. at benytte stilladsreklame. Og de 2 stilladsreklamer af 120 kvm var en af de vigtige årsager til at missionen blev succesfuld. Vi fik en 'kanon' åbning af butikken".
Camilla Iversen, chefdekoratør, Kvickly
Codan
“Placeringen var helt afgørende for at vi valgte stilladsreklame. For i og med at stilladsreklamen nærmest er placeret på vores eget hus, gav det os en unik mulighed for at udnytte mediet kreativt. Og den løsning er et rigtig godt supplement til de øvrige aktiviteter i vores kampagne.”
Christina Ravn, KoncernMarketing, Codan
Lufthansa
"Vi ville med stilladsreklame henvende os til forbrugerne på en utraditionel måde. Vi ønskede at ramme lidt bredere, end vi hidtil har gjort igennem de mere traditionelle medier. Jeg kan se på den respons vi har fået, at der virkeligt er blevet lagt mærke til os - vi er pludselig blevet mere synlige. Derfor er stilladsreklame et medie, vi gerne benytter igen."
John Nielsen, Country Manager, Denmark
Lufthansa German Airlines
Politiken
"Det er først og fremmest de mange kvm. der gør stillads-reklame interessant. For vælger man sit budskab med omhu, og ta'r udgangspunkt i mediets præmisser så har stillads-reklamer en rigtig god gennemslagskraft, der er god til at støtte op omkring en kampagne i øvrigt."
Poul Skøtt, marketingchef Politiken
Nissan
“Stilladsreklame skiller sig ud. Derfor er det en god måde for os at skabe opmærksomhed på. Samtidig er det en kæmpe fordel at stilladsreklame kan genbruges og genopsættes på forskellige steder. Det giver os en fleksibilitet i markeds-føringen og sikrer samtidig, at vi får ‘value for money’ af produktionsprisen”.
Ann Strøby, kommunikationschef Nissan